Riešenie problémov s fotoportálom
Pri používaní fotoportálu sa občas môžu vyskytnúť problémy. Zostavili sme podrobného sprievodcu riešením problémov, ktorý vám pomôže pri ich riešení. Podľa nasledujúcich krokov identifikujte problém a nájdite vhodné riešenie.
Užitočné návody a ďalší obsah portálu Photo Portal nájdete v našom Centre pomoci.
Prihlásenie nie je možné
Chybové hlásenie: "Nesprávny e-mail alebo heslo"
Uistite sa, že máte účet. Ak si nie ste istí:
- Kliknite na Vytvorenie konta
- Zadajte svoju e-mailovú adresu
- Ak už konto existuje, dostanete upozornenie.
Skontrolujte, či ste správne zadali svoj e-mail a heslo:
- Uistite sa, že v nich nie sú žiadne preklepy.
- Skontrolujte, či je aktivovaný Caps Lock alebo Num Lock.
- Ak ste skopírovali a vložili svoje prihlasovacie údaje, skúste ich zadať ručne.
- Ak problém pretrváva, kliknite na Zabudli ste heslo? a obnovte heslo.
- Pri vytváraní nového hesla postupujte podľa pokynov v doručenom e-maile.
Chybové hlásenie: "Konto nebolo nájdené. Možno ste sa prihlásili na nesprávny portál"
Uistite sa, že ste na správnom portáli/internetovej stránke, kde ste zaregistrovali svoje konto. V prípade potreby prepnite na správny portál a skúste sa prihlásiť znova.
Ak ste sa omylom zaregistrovali na nesprávnom portáli a chcete používať rovnaký e-mail na inom portáli, prihláste sa najprv na "nesprávny" portál a odstráňte konto. Uvedomte si, že sa tým natrvalo vymažú všetky údaje, projekty, galérie atď. v účte.
Neprijatý kód PIN alebo problém, ktorý tu nie je opísaný
Ak sa stále nemôžete prihlásiť, obráťte sa na náš tím podpory, ktorý vám poskytne ďalšiu pomoc.
Adresa nie je rozpoznaná pri pokuse o vytvorenie účtu
Ak vaša adresa nie je rozpoznaná, zobrazí sa dialóg s tromi možnosťami:
- Upraviť: Túto možnosť vyberte, ak chcete opraviť prípadné chyby v adrese.
- Použite navrhovanú adresu: Ak systém nájde alternatívnu adresu alebo iný formát, potvrďte ju kliknutím na možnosť "Použiť navrhovanú adresu".
- Použite zadanú adresu: Nie ste povinní navrhnutú adresu prijať, môžete naďalej používať zadanú adresu.
Ak sa aj tak vyskytnú problémy, pokračujte s vybranou adresou a nezabudnite, že ju môžete neskôr aktualizovať.
Všeobecné problémy so zobrazením a iné problémy s nastavením
Ak sa prvky nezobrazujú správne alebo ich nie je možné vybrať, skúste nasledovné:
- Použite prehliadač, napríklad Chrome, Edge alebo Safari. Ak je problém špecifický pre daný prehliadač, informujte našu zákaznícku podporu.
- Vyskúšajte problém v inom prehliadači, zariadení alebo na inom internetovom pripojení.
- Uistite sa, že váš prehliadač a operačný systém sú aktualizované na najnovšiu oficiálnu verziu. Vyhnite sa používaniu zastaraných alebo beta verzií.
- Skontrolujte nastavenia prehliadača, softvér tretích strán, doplnky, rozšírenia, blokátory vyskakovacích okien alebo reklám atď. a uistite sa, že nerušia. V prípade potreby vyskúšajte novú inštaláciu štandardného prehliadača. Ak sa zobrazí výzva, povoľte súbory cookie.
- Vymažte vyrovnávaciu pamäť/údaje prehliadača (ako časový rozsah vyberte "celý čas" a všetky možnosti okrem hesiel/automatického vypĺňania formulárov). Zatvorte prehliadač, reštartujte zariadenie a znova skontrolujte.
- Skontrolujte, či nie sú žiadne všeobecné problémy s pripojením k internetu alebo rýchlosťou a či váš firewall/antivírusový program nezasahuje.
Problém by sa mal vyriešiť po prejdení tohto kontrolného zoznamu.
Nefunguje prepojenie na galériu
Ak prepojenie galérie, ktoré potrebujete zdieľať, nefunguje:
- Skontrolujte, či používate správne prepojenie na zdieľanie z ponuky Zdieľajte nastavenia.
- Skúste deaktivovať zdieľanie v ponuke Zdieľajte nastavenia a potom ho znova aktivovať. Skontrolujte, či sa problém vyriešil.
Zmeny v galérii sa nezobrazujú okamžite
Počkajte nejaký čas, pretože spracovanie veľkých galérií alebo galérií s obrázkami vo vysokom rozlíšení môže trvať niekoľko minút. Čas spracovania sa líši v závislosti od viacerých faktorov.
Pracovný postup e-mailu sa neodoslal v správnom čase (oneskorenie alebo nebol nikdy doručený)
- Skontrolujte históriu e-mailov a zistite, kedy boli e-maily odoslané.
- Uvedomte si, že k oneskoreniu môže dôjsť v dôsledku technických problémov, problémov so sieťou alebo konfiguráciou e-mailových služieb. E-maily môžu byť tiež zablokované spamovými filtrami alebo presunuté do propagačných priečinkov.
- Skúste nastaviť čas doručenia počas bežných pracovných hodín, aby ste sa vyhli oneskoreniam spôsobeným údržbou systému.
- Ak sa zmeny v pracovnom postupe nepoužijú správne, namiesto úpravy existujúceho pracovného postupu vytvorte nový pracovný postup.
Úlohy s fotografiami: Galérie sú nesprávne publikované, odkaz na galériu nefunguje, e-maily sa neodosielajú správne
- Skontrolujte, či nie sú nesprávne alebo protichodné dátumy alebo nastavenia: dátum zverejnenia, dátum fotografovania, dátum propagácie, dátum ukončenia zverejnenia, dátum kupónu a dátumy e-mailového pracovného postupu.
- Skontrolujte, či sú všetky nastavenia zdieľania a predaja správne a aktivované.
Cena zobrazená v galérii nie je správna
- Skontrolujte nastavenia galérie a uistite sa, že je vybraný správny cenník.
- Overte cenník a skontrolujte, či je pre každý článok správne nastavený príplatok. Ak ste vybrali stránku Nastavenie ceny pre každý produkt, uistite sa, že ste pre každý tovar definovali správnu cenu.
- Skontrolujte všetky možnosti bezplatného príplatku alebo sťahovania, ktoré by mohli spôsobiť nezrovnalosť v očakávanej cene.
- Skontrolujte, či sú správne uplatnené všetky propagačné akcie alebo zľavy pre galériu.
Kupón bol vytvorený, ale nefunguje alebo sa neuplatňuje správne
Odstráňte poukaz a vytvorte nový, aby ste problém vyriešili.
Predplatné Saal Prio: doprava nie je pre zákazníkov zadarmo
Skontrolujte, či je dosiahnutá minimálna suma objednávky. Nezabudnite, že minimálna suma sa vypočíta po odpočítaní nákladov na dopravu, propagačných akcií, zliav a poukazov.
Sťahovanie súborov: sťahovanie nefunguje pri kliknutí na tlačidlo v galérii
Na spustenie sťahovania skúste použiť iný prehliadač a iné zariadenie. Problém môže byť spôsobený nastaveniami prehliadača/zariadenia, ktoré blokujú sťahovanie.
Sťahovanie súborov: V prípade, že sa vám nepodarí stiahnuť súbor z internetu, môžete ho stiahnuť z aplikácie: Nie ste si istý, ako a odkiaľ stiahnuť obrázky
- Po odoslaní objednávky skontrolujte, či sa vám do e-mailu nedostalo potvrdenie objednávky, faktúra a samostatný e-mail s odkazom na stiahnutie.
- E-mail s odkazom na stiahnutie neprišiel: pošlite ho znova na Predaj → Správa objednávok > otvorte objednávku a kliknite na Opätovné odoslanie odkazov na stiahnutie zákazníkovi.
- Skontrolujte všetky priečinky elektronickej pošty vrátane priečinkov nevyžiadanej pošty, propagačných akcií alebo oznámení.
- Ak sa odkaz na stiahnutie neotvorí, skúste odkaz skopírovať (kliknite pravým tlačidlom myši a skopírujte) a vložiť ho do nového okna/karty prehliadača. Ak to nepomôže, otvorte e-mail v inej aplikácii/prehliadači.
Objednávka v hodnote 0 € v časti Správa objednávok
- Skontrolujte svoj cenník a skontrolujte, či ste definovali objednávku na bezplatné stiahnutie. Vytvorí sa "objednávka za 0 €", ktorá sa zobrazí v zozname objednávok, aj keď sa nič nezaplatí.
- Skontrolujte, či ide o objednávku "Nová výroba" alebo "Opätovné odoslanie odkazu na stiahnutie". Tie sa vytvárajú, keď zákazník nahlási chýbajúci alebo poškodený výrobok alebo nedostal odkaz na stiahnutie. Pôvodná objednávka bola uhradená, takže nová objednávka má hodnotu € 0. Tieto objednávky nemajú vplyv na váš zisk ani na zúčtovanie.
Bezplatné priame stiahnutia sa nezobrazujú v správe objednávok
Bezplatné priame stiahnutia nevytvárajú objednávku vo vašej správe objednávok. Zákazníci môžu začať sťahovanie kliknutím na tlačidlo.
Ak chcete sledovať sťahovanie, definujte článok v cenníku (aj keď je nastavený na 0 €). Zákazníci potom budú musieť zadať "objednávku za 0 €", aby si mohli stiahnuť obrázky.
Navrhované riešenia nefungujú / Problém tu nie je vysvetlený
Obráťte sa na náš tím podpory. Aby sme vám mohli rýchlo pomôcť, uveďte pri kontaktovaní nasledujúce informácie:
- E-mailovú adresu vášho konta na portáli Photo Portal (ak je iná ako tá, ktorú používate na kontaktovanie nás).
- Názov dotknutej galérie, projektu, fotografickej úlohy, pracovného postupu atď.
- Ak je ovplyvnený odkaz na zdieľanie/profilovú stránku, uveďte odkaz na zdieľanie/profilovú stránku.
- Vždy priložte snímku obrazovky na celú obrazovku, ktorá zobrazuje problém. Nášmu technickému tímu to pomôže ľahšie vyhodnotiť situáciu.
- Ak je postihnutý zákazník alebo objednávka, uveďte meno, e-mailovú adresu a číslo objednávky.
Dôležité: Po nahlásení problému nevykonávajte žiadne zmeny v dotknutých častiach svojho účtu. Náš technický tím tak bude môcť vidieť presnú situáciu. Ak potrebujete okamžite niečo zverejniť alebo predať, vytvorte novú alebo ďalšiu galériu, pričom dotknutú galériu ponechajte tak, ako je, kým nebude skontrolovaná.