Propagačné akcie
Na rozdiel od poukazov, ktoré sa vzťahujú na všetky galérie, propagačné akcie umožňujú nastaviť konkrétne zľavy pre jednotlivé galérie a dokonca umožňujú rôzne úrovne zliav v rámci jednej galérie. Táto všestrannosť vám dáva možnosť prispôsobiť si zľavy a efektívne zvýšiť predaj.
Ak chcete pridať akciu do galérie, otvorte jej Nastavenia predaja a uistite sa, že je aktivovaná možnosť Povoliť objednávanie. Po otvorení Nastavení predaja aktivujte akciu, aby sa zobrazili možnosti jej prispôsobenia.
Akciu môže každý zákazník využiť len raz.: Začiarknutím tohto políčka obmedzíte použitie zľavy na jedenkrát na zákazníka.
Dátum ukončenia: Tu musíte zadať dátum ukončenia akcie.
Typ: Môžete si vybrať, či je akcia absolútna alebo percentuálna. Výber možnosti Absolútna znamená, že určujete výšku zľavy v absolútnom vyjadrení, zatiaľ čo možnosť Percentuálna znamená, že určujete zľavu ako percento z hodnoty objednávky zákazníka.
Úroveň zľavy 1: V rámci propagačnej akcie môžete vytvoriť až tri rôzne úrovne zľavy. Pre každú úroveň môžete nastaviť sumu a minimálnu hodnotu objednávky potrebnú na jej aktiváciu. To motivuje zákazníkov k dosiahnutiu maximálnej dostupnej zľavy, čím ich povzbudzuje k nákupu ďalších produktov.
Náklady na dopravu sú zahrnuté v akcii (náklady na dopravu preberáte vy): Podobne ako pri poukážkach, aj pri každej úrovni zľavy máte možnosť zaškrtnutím tohto políčka pokryť náklady na dopravu pri nákupe vašich zákazníkov.
Po nastavení propagačnej akcie pre galériu kliknite na tlačidlo Uložiť.
Keď otvoríte zdieľaný odkaz galérie, na prvý pohľad uvidíte všetky podrobnosti o akcii. V pravom hornom rohu sa zobrazí dátum skončenia platnosti propagačnej akcie a suma potrebná na uplatnenie zľavy. Keď zákazník dosiahne úroveň zľavy, suma potrebná na dosiahnutie ďalšej úrovne zľavy sa automaticky upraví.
Zľava sa automaticky uplatní v nákupnom košíku zákazníka. Upozorňujeme, že propagačné akcie a poukážky nie je možné použiť súčasne.