Pracovný postup e-mailu
Pomocou e-mailových pracovných postupov môžete automaticky upozorňovať zákazníkov na svoje galérie. Dajte im vedieť, keď je galéria online, keď pridali obrázky do zoznamu želaní, ale ešte si ich neobjednali, alebo keď sa blíži dátum ukončenia galérie. Udržujte svojich zákazníkov v obraze a pripomínajte im e-mailom, aby nezabudli na svoje obľúbené snímky - aby využili príležitosť kúpiť si vaše fotografie.
Použite šablónu pracovného postupu e-mailu
Ak chcete vytvoriť nový pracovný postup e-mailu, otvorte pracovný postup e-mailu v paneli predaja. K dispozícii je šablóna, ktorú môžete použiť. Kliknutím na ňu sa zobrazia e-maily v rámci tohto pracovného postupu.
Ak chcete vytvoriť nový pracovný postup s použitím tejto šablóny, kliknite na tlačidlo Duplikovať v pravom stĺpci. Potom budete musieť duplikátu dať nový názov a kliknúť na tlačidlo Pokračovať. Kópia šablóny vrátane e-mailov sa potom zobrazí v ponuke E-mailový pracovný postup, kde ju môžete upraviť podľa svojich potrieb.
Vytvorenie e-mailového pracovného postupu
Ak chcete vytvoriť nový pracovný postup, kliknite na tlačidlo Pridať v ponuke E-mailový pracovný postup a zadajte názov nového e-mailového pracovného postupu , ktorý bude viditeľný len pre vás. Po dokončení kliknite na tlačidlo Pokračovať. Zobrazí sa nová prázdna ponuka E-mailový pracovný postup. V stĺpci na pravej strane sa zobrazujú informácie o dátume posledného uloženia a funkcie, ako napríklad Odstrániť a Premenovať.
Vytvorenie e-mailu vo vnútri pracovného postupu
Po vstupe do e-mailového pracovného postupu kliknite na Pridať a vytvorte a nakonfigurujte e-mail.
Spúšťač: Vyberte položku Spúšťač: Vyberte, aká udalosť spustí e-mail. Na výber sú tieto možnosti:
- Pridané do zoznamu želaní: E-mail sa odošle na základe nakonfigurovaných pravidiel, keď klient pridá obrázky do svojho zoznamu želaní.
- Dátum fotografovania: E-maily sa odošlú podľa dátumu fotografovania a nastavených pravidiel a dní.
- Dátum začiatku predaja: E-maily sa odosielajú na základe dátumu začiatku predaja galérie.
- Dátum ukončenia predaja: E-maily sa odosielajú na základe dátumu ukončenia predaja galérie.
- Po registrácii: E-mail bude odoslaný ihneď po registrácii zákazníka. (závisí to od toho, ako to nakonfigurujete)
- Po objednávke: E-maily sa budú spúšťať po odoslaní objednávky podľa nastaveného pravidla a dní.
- Pridanie produktu do nákupného košíka: E-maily sa spustia pri pridaní výrobku do nákupného košíka podľa stanovených pravidiel a dní.
- Akcia končí: E-mail bude odoslaný na základe dátumu ukončenia platnosti propagačnej akcie.
Pravidlo: Rozhodnite, kedy sa má e-mail odoslať v súvislosti so spúšťačom. Môžete si vybrať z možností Okamžite, Dni pred alebo Dni po.
Dni: Určte počet dní, počas ktorých sa pravidlo uplatní. Ak je napríklad spúšťačom možnosť Začať predaj, pravidlo je Dni po a zadáte 3 dni, e-mail sa odošle 3 dni po začatí predaja.
Čas odoslania: Zadajte čas odoslania e-mailu.
Filtrovanie príjemcu: Tu si môžete vybrať medzi:
- Všetkým, ak chcete poslať e-mail všetkým zákazníkom bez ohľadu na ich objednávku.
- Objednané na odoslanie e-mailu len zákazníkom, ktorí si objednali.
- Neobjednané, ak chcete poslať e-mail zákazníkom, ktorí ešte neurobili objednávku.
Predmet: Zadajte predmet e-mailu.
Správa: Zadajte číslo správy, ktorú chcete odoslať: Vytvorte telo e-mailu. Podľa potreby môžete prispôsobiť štýl textu, pridať odseky, odkazy a obrázky.
Odoslať testovací e-mail: Pred finalizáciou odošlite testovací e-mail, aby ste skontrolovali vzhľad a vykonali všetky potrebné úpravy a uistili sa, že výsledok spĺňa vaše očakávania.
Po nakonfigurovaní kliknite na tlačidlo Uložiť. Váš nový e-mail sa zobrazí v ponuke e-mailového pracovného postupu, ktorý ste vytvorili, a zobrazí hlavné pravidlá pre rýchly prehľad. Môžete pridať toľko e-mailov, koľko potrebujete.
Ak potrebujete vykonať zmeny v e-maile, kliknutím na ikonu kľúča otvorte ponuku Upraviť e-mail. Odtiaľto môžete e-mail aj odstrániť kliknutím na tlačidlo koša v pravom hornom rohu.
Používanie pracovného postupu e-mailu
Ak chcete aktivovať e-mailový pracovný postup v galérii alebo QR galérii, prejdite do ponuky Galérie a otvorte Nastavenia galérie požadovanej galérie.
V rámci Nastavení galérie vyhľadajte a vyberte požadovaný pracovný postup z poľa E-mailový pracovný postup. Kliknutím na tlačidlo Uložiť uložte zmeny. Po nakonfigurovaní budú klienti, ktorí sa zaregistrujú do vašej galérie, automaticky dostávať šablónu e-mailu z vybraného pracovného postupu.
Pridanie e-mailov do aktívneho pracovného postupu
Do aktívneho pracovného postupu môžete pridať e-maily. Tieto e-maily sa však nebudú odosielať spätne. Budú sa používať len pre budúce udalosti. Ak je napríklad galéria ešte 10 dní online a nastavíte odoslanie e-mailu 7 dní pred ukončením predaja, bude odoslaný podľa plánu, ak bude vytvorený pred uplynutím 7 dní. Ak však e-mail pridáte 5 dní pred koncom predaja, nebude odoslaný.
Registrácie nových používateľov po spustení pracovného postupu
Keď je e-mailový pracovný postup aktívny a nový zákazník sa zaregistruje do galérie, bude dostávať e-maily až od tohto momentu. E-maily so spätnou platnosťou sa nebudú odosielať. Napríklad, ak bola galéria online a zákazník sa zaregistruje po spustení pracovného postupu, nebude dostávať oznámenia o minulých udalostiach, napríklad o tom, kedy boli uverejnené obrázky. Ak však pracovný postup zahŕňa e-mail, ktorý sa má odoslať 7 dní pred ukončením predaja, a zákazník sa zaregistruje pred touto sedemdňovou hranicou, dostane tento e-mail podľa plánu.